Large Rainbow Pointer

Monday

Marshmallow Sedaap Tahu :D


HEHE Heyy Peeps <3 waaaaah okayh okaaayh :D When I talk-ing
about Marshmalloow , Yess That things memang sedaap kan <3 . 
But But , IF koraang See Marshmallow saya post niee lagi2 laa Sodaap kan .HAHA
Kan kan . hehehe C: . So i wanna straight to the point jee :)

Tadi , after my family have done ber-Dinner :D 
My youngest sister tiba-tiba bagi I candy dari Poket diaa
But , pada mulanyaa . Benda yg dia nakk kasi I think Gula-Gula Cloud 9 :D
Butt , The Marshmalloww . Waaah :D Soo after thats , I cuba laa buka Plastic Marshy niee . 
And then ngguuuwaaap Jaa kedalam Mulut :D Waah Waah :D Sedaap gilaa doo . 
Seriouzly , I rasa So Softy So Juicy marshmallow nie doo . Alaahaai :D Hee

Jadi to all My Readers nie . Pergi ke 7E cepaat2 and then Beli laa Marshmallow nie 
okaaayh :D . Haihh seriouz doo . Sedap gilaa meyh :) teehee . Yummy Yummy :)


No comments:

Post a Comment